Klädångest

Ska plocka fram finkavajen inför kvällen och upptäcker till min fasa tre hål på ena armen. Orutinerat. Hur gick detta till? När hade jag den senast? Julfesten på jobbet tror jag. Hmm.. det gick visst lite hett till där.

Tre alternativ infinner sig:

1. Åka ner på stan och köpa en ny kostym i panik
2. Ta en annan kavaj som inte passar till byxorna
3. Mörka. Vem ser hålen egentligen?

Överläggning.

Det blev alternativ 3. För som jag brukar säga: I mörkret är ju alla partykatter grå...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad hände med tejpttricket, det finns väl filttejp? Annars är gaffa multipurpose.

2007-12-31 @ 15:55:09
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Tom

Bra där, filttejp hade kunnat funaka. Gaffa brukar tyvärr släppa på mjukt material. Är annars en gammal vän av Gaffa.

2007-12-31 @ 16:18:06
Postat av: Petra

Hoppas kavajen överlevde kvällen! ;)

2008-01-01 @ 09:39:03
URL: http://petra.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0