Söndag

Har man inte Portobello road runt hörnet får man nöja sig med Hötorget. Det är loppis där varje söndag. Behöver röra på mig så det kanske blir en promenad dit då.

Vad hände med tidnings-bloggarna? De kommer. Läser just nu en ny svensk tidning, Magasinet existera, om existentiella frågor. Temat i #3 är Skammen - känslorna du inte kommer undan. Intressant. Läser också senaste King, en tidning som jag brukar köpa men behöver nog reda ut om jag verkligen är en typisk King-läsare... Hur tidningar tänker omkring sina målgrupper är också intressant tycker jag. Men ut i vädret först (vad käckt det lät!?).

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Jag brukar också strosa på Hötorget om söndagarna. Även på lördagarna då blommorna reas. Fyndade du nåt?

Nä, jag var inte där idag.

2007-11-18 @ 19:21:19
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, Portobello skulle man ju vilja ha runt hörnet. Men jag orkar ju inte ens släpa mig till Hötorget, så det är väl inget...

2007-11-18 @ 19:22:53
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Tom

Blingbling: Det var en dålig fynd-dag idag. Hade tankarna på annat. Ofokuserad gör man inga klipp. Kul förresten. Kanske ses där, eller på söndags-brunchen! :)

Hanna: Kom igen, dom perfekta ramarna väntar på dig!

2007-11-18 @ 19:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0