Livsfarligt att blogga?

Läste i Metro, tror jag det var, att bloggande kan vara livsfarligt. Två personer har dött i USA av bloggstress. Superbloggaren Blondinbella med i snitt sju inlägg per dag fyllde i att "det här är en väckarklocka".

Jag tog dessa rön på yttersta allvar och tog en liten bloggpaus.

Den enda tidning jag läst i helgen är min systers In Touch. Där läste jag att blott 21-åriga Lindsay Loan känner sig gammal och tror att karriären kan vara över nu.

Jo, jag kämpar med min franska GQ också. Har tagit mig förbi annonsera och är just nu på innehållssidan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klokt av dig. Dumt att bränna ut sig. Papper är ju typ högst brännbart också.

2008-04-13 @ 21:23:50
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: lillaq

Eller bläddra ett blad till i tidningen så ser du nya rön att leva upp till ;)

2008-04-14 @ 10:20:54
Postat av: Blingbling

Och själv använder jag bloggen för att vara ner. Har jag en stressig dag på jobbet kan det lätt bli en 4-5 inlägg (innehållande ingenting iof). Sedan harmoni :)

2008-04-14 @ 12:44:41
URL: http://blingbling.webblogg.se
Postat av: Ester

Haha! Ironi när den är som bäst.

2008-04-14 @ 13:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0