Vad händer i veckan?

En hel del hoppas jag. I bästa fall kan jag plocka ut lite semester och strosa runt på Söders gator några dar. Jobb-situationen har förändrats men på ett bra sätt tror jag. Återkommer till det.

Tidningar kommer jag fortsätta att blogga om. Plaza Kvinna har ny form till exempel, King läste jag igår och tänkte på några saker, i-D har jag väl inte bloggat om än heller. Bokrean startar i natt förresten. Perfekt att Konst-ig lämnat Plattan och flyttat till Åsögatan. Söder känns hett. Nordens svar på Greenwich Village, som en New York-bo uttryckte det i lördagsnatten.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, en liten bloggpartitio - som vi säger i retoriken. Vi får se vad bloggen ska handla om i veckan. Det gillar jag.

2008-02-25 @ 19:06:08
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blingbling

Söder är sweet :)

2008-02-25 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0