Söderhäng med Marla

Mötte upp min vän och bloggmentor Marla idag för lite skönt Söderhäng. Tyvärr bloggar hon inte längre men verkar inte så ledsen för det. I alla fall pratade vi en del blogg och hon tipsade om några stycken som hon fortfarande läser. Jag är en ganska otålig bloggläsare men läste några nya, företrädelsevis skriva av genusmedvetna tjejer och slogs av att idag var en arg bloggdag i sfären. Anledningen är Per Ströms artikel i Svd om feminismens förtryck av män. Jag förstår att artikeln retar upp men orkar inte engagera mig. Det står och stampar.

Kärlek vänner, det är 2008, kärlekens år. Mirakel kommer ske. Slut fred och tänk på att rädda jorden istället!

Argast var nog Elin A. Hanna var förstås också lite arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0