Easter = Exotica

image105

Det finns freaks som följt min bloggkarriär ända sedan starten. Och det var för nästan precis ett år sen. Ett av de första inläggen var en skildring av en oförglömlig Hawaiiansk afton på Tiki Room vid S:t Eriksplan. Av en händelse flydde jag även denna påsk bort från kyla och rusk till en het sammankomst, fast denna gång till en brasiliansk sambafest på det så exotiska Stampen i Gamla stan. Hade det inte varit för de gigantiska älghuvudena på väggen skulle det ha kunna varit en bar i Rio. Har förlorat några till procent av min redan nedsatta hörsel men det var det nog värt.

Kommentarer
Postat av: Jerk

Det sjuka med att ha följt dig ett tag är förstås att jag tänkte på dig när jag satt på en buss i Älvdalen i torsdags..Det var en skylt till en frisör som fångade mitt intresse..fast nu kommer jag inte ihåg vad det stod, men känslan var att det där skulle sir Huus fotat och lagt in i sin blogg :)

2008-03-24 @ 21:54:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Tom

Hade jag säkert gjort. Ska nog ta upp skyltspottingen
igen. Kul att du hänger kvar.

2008-03-25 @ 13:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0