Varför blogga när...



Tack Danne för bilden.

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Ser ut att vara i mina hoods det där. Gud så tjusigt. Något liknande kanske man skulle ta och göra med sin tjockTV.

2009-04-01 @ 12:52:00
Postat av: Danpix

Om nu någon skulle få för sig att köpa glass i det vårliknande vädret så vill jag påpeka att endast två av åtta GB-nyheter är tillverkade i Sverige.



Dan Håfström, fd glassjournalist, numera CEO för Danpix (bildbyrå med inriktning på bloggosfären)

2009-04-01 @ 14:38:11
Postat av: Tom

Bling: Konstigt att vi inte sprungit på varandra, rör ju mig i dessa hoods dagligen. :)



Danpix: Bra bloggbilder är en konst. Jag vill ha fler!

2009-04-01 @ 18:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0