DJ Sir Huus

Om två veckor smäller det. Jag har blivit tilldelat det mycket hedersfulla uppdraget att vara DJ på en intern vårfest. Det var länge sedan jag kände mig så full av energi och förväntan. Praktiska frågor som vilken utrustning man ska ha med sig och inte  minst vilken musik jag ska spela snurrar i huvudet.

Det enda kravet från festarrangören var att jag inte får spela musik där instrumentet nyckelharpa ingår. Ett barndomstrauma gissar jag. Det kravet borde jag kunna leva upp till. I viss brist på fantasi går jag under namnet DJ Sir Huus. Tror jag ska konsultera min gamle vän DJ Sophisticated savage för lite tips & tricks.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det låter väldigt roligt! "Om du lämnar mig nu" med Lars Winnerbäck och Miss Li får du dock hålla dig borta från. Fö en mycket märklig request.

2009-05-17 @ 20:21:14
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Tom

Vad har den gjort dig för ont, Hanna?

2009-05-18 @ 17:30:52
Postat av: Hanna

Mig inget. Men den innehåller ju nyckelharpa...

2009-05-21 @ 16:41:39
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah, då förstår jag.

2009-05-21 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0