Crash

image6

Tyvärr är många magasin dåliga på att få upp deras senaste omslag på webben. Hur svårt är det? Tänkte utnämna Crash (nr. 43) till veckans omslag men man ligger typ 10 nummer efter på webben. Hinner inte fota av. Det får bli ett gammalt istället då för att jag är snäll idag.

Hade lite problem med tidningshuvudet tidigare men nu har jag börjat tycka om det. I nr. 43 har man dock flyttat upp huvudet till toppen och tagit bort den toma vita ytan. Crash är en fransk modetidning. Tips: Man behöver inte kunna franska perfekt för att få ut något av Crash. (Finns på Press Stop och kostar 69 kr.)

Kommentarer
Postat av: millish

har ett gäng nummer crash i bagaget, jag är ju dålig på att läsa utan kollar mäst på bilder. Den är prisvärd och i trivsam storlek,eftersom de är något mindre en andra magasin sabbar dom liksom den jämna linien i "magasin högen".(dom gånger då man ska städa och få lite ordning)

2007-11-15 @ 14:36:05
Postat av: Tom

Ja crash är klart prisvärd. Kul att du kollar i den :) Har gett upp när det gäller snygg hög. "The Rolling Stone" förstör ändå allt mitt sitt konstiga format.

2007-11-15 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0