Förtur för Ett noll ett

image101

Blir glad när jag ser senaste numret av Ett noll ett. En musiktidning som enligt egen utsago är landets äldsta nu levande alternativa musiktidning.

Har inga djupare kunskaper om tidningens historia, men numret jag håller i min hand är intressant både form- och innehållsmässigt. Här finns mycket att läsa och jag kommer ge den förtur i högen, som bara växer, av tidningar som jag vill blogga om.

Ett noll ett har lyckats med den svåra bedriften att göra en fanzine-inspirerad form både modern och läsarvänlig. Jag vill läsa och kommer göra det. Snart.

Kommentarer
Postat av: Smul

Wendy McNeill :)

2008-03-12 @ 16:46:24
URL: http://smuloravallt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Så härligt att ha så mycket kul framför sig, ch att veta vad man ska blogga om...

2008-03-14 @ 20:08:51
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Blinbling

Weeeiii :) Jag har spelat dragspel. fast det var 6-radigt då förstås. Fler knappar att hålla reda på. Coolt omslag

2008-03-15 @ 17:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0