Rensar luften

Efter två år på Söder byter jag arbetslokal till för mig relativt obeprövad mark, nämligen Djurgården.

Flytten till Erstagatan bidrog en del till att jag började blogga. Hoppas därför på lite gratis blogginspiration även genom denna flytt. (Jag ser mig själv sitta och blogga på den sällsamt vackra uteplatsen ackompanjerad av fågelkvitter och vågskvalp.) Om detta scenario blir verklighet är en annan femma.

Verklighet är dock flytten. I morgon skriver jag kontrakt. Verklighet är också mycket annat spännande som händer just nu. Jag är mer fatalist än någonsin; roliga saker kommer till mig.

Kommentarer
Postat av: Ester

Nytt jobb?

Lycka till!

2009-04-07 @ 23:00:03
Postat av: Anonym

spännande Tom, jag blir nyfiken. Av flera anledningar.

2009-04-13 @ 11:45:01
URL: http://smuloravallt.blogspot.com
Postat av: Mikaela - hockeyfru

Ha en fortsatt bra annandag påsk sötnos! :)

2009-04-13 @ 11:52:32
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0