Clapham

Jag och L har nu köpt flygbiljetter till London över helgen. Det blir min första midsommar utomlands tror jag. Fast där firar man ju inte så mycket. Man har annat att tänka på, som att Wimbledon börjar nu på måndag.

Min syster har tipsat om området Clapham i södra delen av staden. Det är man lite nyfiken på. Känns skönt att säga också, Clapham.

Det finns även ett Clapham i Yorkshire som ser fint ut på kartan. Nästan som Bridge of Orchy.

Glad midsommar om vi inte skulle höras före dess.

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Ha en riktigt fin midsommar i Clapham :)

2009-06-17 @ 22:41:29
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Ester

Glad midsommar Tom!

Planerna låter finemang! :-)

2009-06-17 @ 23:11:04
Postat av: Tom

Glad midsommar Ester och Bling!

2009-06-18 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0