Världens bästa omslag?

image59

Har äntligen tid att fixa lite hemma. Är ledig till efter nyår. Städningen går framåt. Imorgon ska jag måla om hallen. På en plats såg jag plötsligt att det skulle se bra ut med ett skivomslag på väggen. Gudarna ska veta att det inte var lätt att välja ut vilket. Har kanske 300 Lp och har köpt rätt många av dem bara för omslagets skull.

Efter stenhård gallring kom jag fram till att The Rolling Stones Sticky Fingers måste vara världens bästa pappers-skivomslag. Designad av den inte helt okände Andy Warhol. Jag känner mig själv dock rätt bra och vet att imorgon kan den vara utbytt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Schysst idé med ett skivomslag på väggen! Vad roligt att måla om, undrar om jag också ska göra det snart...

2007-12-26 @ 21:27:05
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Tom

Klart underskattat! Måla är alltid skoj. Lite nojig för vilken färg bara..

2007-12-26 @ 22:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0