Viva 90s (3)

image79
Dj Fabio

Det sägs att drum n bassen är tillbaka också. Lite segt att man just får höra det och inte känner av pulsen på klubbar där den musiken förstås gör sig bäst. Är ändå glad över nyheten. Jag älskade break beatsen, junglen och drum n bassen då det begav sig. Min hårdaste klubbupplevelse alla kategorier var en Fabio-kväll på Herbal i London. Så nära Nirvana (utan droger) man kan komma. Förresten så tror jag han spelar där fortfarande. I takt med att väggmålningen tar form spelar jag DnB på högsta volym. Ingen har klagat hittills.

Kommentarer
Postat av: Hanna

90-talet hade en hel del bra grejer. Tonåren borttaget =)

2008-01-09 @ 21:56:32
URL: http://hannasplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0