Vad hände med impulsiva jag?

Är i valet och kvalet om jag ska åka till London över helgen. En kompis befinner sig där för att lyssna på Radiohead som spelar i Green Park ikväll.

Bortsett från det sociala och den allmänt sköna känslan att befinna sig på brittisk mark, är det enda vettiga argumentet som talar för en Londonresa det faktumet att tidningar är mycket billigare i England. Skulle kanske spara runt 300 kr om jag köper de vanliga som typ GQ, Esquire och iD etc.

Med flyg, hotell och fickpengar skulle en weekend utan problem dra iväg mot 10 000 kr. Åker jag inte har jag alltså kvar 9 700 kr till semestern i augusti, till exempel. Det lutar åt att förnuftet segrar den här gången. Känner mig tråkigt vuxen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bah! Jag är mogen att prata pension. Trist men sant.



Såg din polare från FRA-demonstrationen på ett nyhetsinslag förresten :)

2008-06-29 @ 13:09:37
URL: http://hannasplats.blogg.se/
Postat av: Tom

Där går nog gränsen, men snart är man väl där också:/



Såg det också... Jag syndes hasigt i bild. :)

2008-06-30 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0