Coppola och Louis Vuitton



Varje gång jag ser den här annonsen i en tidning stannar jag upp och tittar lite extra. Ett stilebenliknande fotografi föreställande Francis Ford Coppola tillsammans med sin dotter Sofia Coppola.

Platsen är Buenos Aires och det är stjärnfotografen Annie Leibovitz som har plåtat kampanjen för LV där kändisar som Uma Thurman, Scarlett Johansson och Keith Richards tidigare har varit med.

Copytexten lyder, ”Inside every story, there is a beautiful journey” och säkert vill LV visa på det unika arvet från generation till generation och att en resa kan ske på olika plan. Annonsen talar också om att LV och familjen Coppola stödjer The Climate Project. Vad kampanjen kostat och hur mycket miljöfarligt flygbränsle som gått åt så här långt vill man inte tänka så mycket på.

Hur som helst, jag gillar annonsen. Och att jag ser den och inte minst bloggar om den måste väl betyda att den fungerar.

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Idag när jag gick på skånegatan stannade jag till lite extra. Jag såg en kille i grön F

fjällrävenjacka och rutig skjorta o tänkte; oj, det där var nog Typpapper tom :)

2008-09-05 @ 22:21:50
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Tom

Bling: Mycket talar för det. Du skulle gett dig till känna! ;)

2008-09-06 @ 12:20:30
Postat av: Blingbling

Eller det var nog snarare kväll när jag såg dig. Typ kring 20.30 nånting i närheten av Petsounds. Surrandes med nån kompis eller två. Så jag vågade inte ge mig till känna :) Men det måste varit du. Väldigt likt i alla fall :)

2008-09-06 @ 12:55:02
URL: http://blingbling.webblogg.se/
Postat av: Tom

Ja, vi snurrade runt och letade efter nåt att äta. Det blev Texas long horn till sist. Borde känna igen dig också tror jag. :)

2008-09-06 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0