12.04, på tåg nära Hässleholm



Sitter på tåget mot Skandinaviens Paris, Köpenhamn.

Senast jag var i Köpenhamn bodde jag i en gammal speceriaffär som var omgjord till lägenhet. Den toppar listan av charmiga lägenheter man sett. På bilden syns köket.

Undrar förresten om min blogg har gått över i nån sorts meningslös twitter? Har ingen Facebook, men avlägger min status ändå. Om man skulle bli misstänkt för mordförsök är det förstås inte helt dumt.

Till lunch blir det röd pölse och Gammel Dansk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter du på Twitter? Eller härjar du på Bloggy eller Jaiku? Jag känner att jag måste stalka dig heheh.

2009-04-23 @ 16:10:46
Postat av: Blingbling

Asså, det var jag som skrev ovan.

2009-04-23 @ 16:11:36
Postat av: Ester

Börja fejsbooka, börja fejsbooka, börja fejsbooka!

Öh, jag hoppas min önskan gick fram.

2009-04-25 @ 23:31:20
Postat av: Anonym

Bling: Jag finns bara här... ,-)

Ester: Din önskan är mottagen.

2009-04-27 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0