Mot gräddhyllan



Igår var en hektisk dag. Flängde runt på stan i olika möten från nio till fem. Dagen avslutades med ett rep med hobbybandet på Frysen. Dessutom har vi precis bytt kontor med allt vad det medför i form av strul. Exempelvis 13 (!) grader inomhus. Moldavisk standard.

Men ikväll kommer jag att befinna mig här (tänk mer snö bara). Fryksås - i hjärtat av Dalarna med utsikt över Siljan. Fick jag välja mellan Medelhavet och Siljan väljer jag Siljan. Helt säkert. Fryksås är platsen där Kalle Moraeus hänger i våffelstugan för att sedan dansa runt i milskidspåret. Jag är nog mer vinter än sommar.

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Flott. Och innen jag klickar vidare ska jag bjuda på en raritet :)

Kanske har du den i byrålådan?



http://smurflandet.se/2009/02/25/sla-smurfen/

2010-02-04 @ 22:22:15
Postat av: Tom

Tyvärr, ser riktigt rar ut.

2010-02-08 @ 15:27:53
Postat av: Lisa

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-13 @ 04:05:38
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0